Flitig...

Jag kan ju inte direkt påstå att jag är flitig och effektiv i mitt pluggande. Spenderade en del tid i telefonen istället, först med min kära bror som jag är så stolt över och sen med min kära Hanna som jag också är stolt över:)

Har iallafall lyckats göra färdigt 1 uppgift. Så 1 uppgift igår plus 1 uppgift idag =2 uppgifter...så 2 uppgifter kvar då alltså...Har jag tur så blir jag färdig med 1 uppgift till innan jag lägger av för ikväll...då har jag bara 1 uppgift kvar imorgon samt att gå igenom alla andra uppgifter språkligt samt skriva ut alla innan jag åker in till skolan och lämnar in allt imorgon någon gång på eftermiddagen.

Måste bara säga att mina ben värker så himla härligt! Träningsvärken som redan börjar krypa fram? Härligt är det i allafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0