Ett känslomässigt vrak!

Jag har det jävligt jobbigt just nu som ni säkert märker. Mina känslor går upp och ner 10 gånger om dagen. Jag är en riktig känslomänniska som har nära till både skratt och gråt.

Detta blir ännu mer tydligt för mig när allt inte är som det ska vara, brukar vara. Det vill säga när jag inte får sova de timmar jag brukar, äta på de tider jag brukar, ha tid för mig själv där jag kan träna så mycket som jag vill samt kunna göra mitt bästa i allt jag väljer att ta mig an. Jag är en fruktansvärd rutinmänniska helt enkelt!

I två veckor nu har jag jobbat heltid samtidigt som jag ska ta mig an slutspurten i skolan. Jag har alltså inte varit ledig en enda dag och kommer så inte heller vara fram till skolan tar sommarlov. Klart jag jobbar inte varje dag men de dagar jag inte jobbar har jag skola. Det här är något jag valt själv och något jag absolut inte ångrar, jag älskar mitt jobb och ser fram emot att gå dit men jag är och kommer vara ett känslomässigt vrak tills dess att denna period är över.

Och jag vet att när det här väl är över så kommer jag vara sååå himla stolt över mig själv! (och typ sova i 2 dagar för att återhämta mig).


Men nu tar vi en dag i taget och idag är det måndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0