:)

God kväll i stugan!

Trotts extrem huvudvärk och ont i halsen har jag haft en riktigt trevlig dag!

Först skola följt av estelles dop som jag berättat om tidigare. Efter det var det meningen att jag skulle träna men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att det inte var någon lämplig id'e med mitt halsont, så Hanna kom hit istället:)

Vi satt på balkongen halvnakna och njöt av solen med vars en cider i handen. Efter några timmar stekandes stekte jag till något annat nämligen korv som vi med glädje mumsade i oss.

Nu ligger jag i soffan och kollar på semifinal 1 i Eurovision. Har inte hört något riktigt bra än, möjligtvis Cypern men det är också allt, men många låtar kvar ju.

Efter Eurovision blir det sängen direkt. Jobbar imorgon 11-19 så ska försöka hinna träna innan så jag hoppas halsontet har försvunnit över natten.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0