Att leva i nuet med tankarna i det förflutna...

Jag är lite vilse i mina tankar i dag. Jag drömde en dröm inatt som jag inte riktigt kan släppa. Jag har drömt en liknande dröm flera gånger de senaste veckorna och för varje gång jag drömmer den blir drömmen verkligare och verkligare. Drömmen blir tydligare och jag minns mer. Känslorna jag har i drömmen sitter kvar även efter jag vaknat vilket gör mig förvirrad.


Varje gång så är det en liten flicka som är uppe i famnen på en kvinna. Jag går in i rummet där de är och kvinnan sätter ner flickan på marken. Flickan springar in i mina armar och jag lyfter upp henne. Hon viskar i mitt öra " minns du mig?" och jag svarar "Ja" med tårar i ögonen. Varje gång detta händer vaknar jag. Jag vaknar med en obehaglig konstig känsla i magen och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag vill veta vem flickan är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0