5 timmars sömn och en huvudvärk som heter duga

Jag jobbade ju till 01 inatt och var hemma vid halv 2. Somnade vid 2 och vaknade när Andreas gick upp vid 6 lyckades slumra till men vaknade som ett yrskott när Andreas kom in och började snacka precis innan han skulle gå. så drygt 5 timmar har jag fått sovit:(

Sedan dess har jag suttit och väntat på en kille som ska komma och ge oss en ny spis. Jag sa till honom att han va tvungen att komma INNAN halv 9 för då va jag tvungen att åka. Han sa att han skulle komma mellan 7-8, tror ni han kom??? Självklart inte. Så jag har stressat som ett ASS och fick springa ner till fastighetsvärden och lämna min nyckel! Problemet är då att jag inte har någon extra nyckel och vetifan hur jag ska komma in sen. Så packade snabbt som fan en extra väska med Träningskläder så tränar jag innan jag åker hem idag så har förhoppningsvis Andreas hunnit komma hem.

Dagens planer består av grupparbete nu hemma hos en klasskamrat följt av shopping med Hanna och sedan träning då. Frågan är hur jag ska orka med denna huvudvärk jag har... Bara till att härda ut och hoppas att den släpper!

En positiv sak med denna dagen är dock att det är strålande solsken och jag därför är sommarklädd!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0