Tisdag

Godmorgon alla!

Hujedamej vilken träningsvärk jag har i lår och rumpa. Inte nådigt alltså.

Dock är det bara till att le och vara glad för det är tid att påbörja denna dagen. Just nu väntar jag på att äggen ska bli klara så jag kan få i mig lite frukost. När frukosten är uppäten är det dags för mig att åka till jobb. Slutar 18.00 idag och då ska jag hem och skriva klart min tenta. Usch vad skoltrött jag är, men bara denna tentan kvar och en skoldag på torsdag innan sommarlov!


Förresten, i lördags när jag var i stan med My& Co. Så hittade jag en fruktansvärt snygg klänning! Den va så fin! Så den klänningen jag hade tänkt att ha på pappas och Philips fest fick helt plötsligt konkurrens! Jag hittade den på lindex för 399:-, ett riktigt fynd alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0