Skön känsla

6 timmar sedan jag avslutade dagens träningspass med min PT, det bränner fortfarande i mina muskler...SJUKT! kan bara ana vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon! PERFEKT JAG LÄNGTAR!

Förutom skola och träning har jag spenderat dagen med att ta det jävligt lungt. Eller ja, så lungt som jag kan ta det. Jag har tagit undan tvätten, städat fläkten över spisen, varit på systemet och hämtat lite viner vi hade beställt, varit och handlat, lagat mat och ätit choklad.

Jajamen jag lyxade till det med choklad så här nu till halv 8 hos mig. Något annat som också är lyx förutom choklad är att känna en sådan fruktansvärd lättnad över att skolan är slut för denna termin. Nu kan jag bara ha fokus på jobb och inte ha dåligt samvete så fort jag är ledig för jag har ju ingenting att plugga:D

Det är alltså en fruktansvärd skön känsla och en tyngd som släppt från mina axlar, skolan är slut och jag klarade av allt med flaggan i topp!


Resterande tid av kvällen skall jag inte göra ett skit. Jag njuter av att det är tyst och lugnt här hemma idag. Andreas jobbar nämligen fortfarande, andra dagen denna veckan då han jobbar över så länge. Kan inte vara så kul men han gillar det han gör och det blir ju goa pengar sen:) O pengar behövs till vår semester. På tal om pengar så har jag märkt att folk börjat få tillbaka sina skattepengar, dock inte jag:( men de kommer ju:D

Hörs imorgonbitti då jag förmodligen sitter på bussen påväg till jobb...blir lång dag imorgon med tiden 9-19 men jag är taggad:D

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0