Ledig torsdag

Hej hej!
 
Denna torsdag har jag varit ledig. Tog mig upp ur sängen först vid 10.30 vilket var så jävlA gött!
 
 
Under dagen har jag annars hunnit med att tvätta 4 maskiner tvätt och bara chillat jävligt mycket! På kvällen åkte jag in till stan för ett träningspass med finaste Hanna. Ett riktigt värdelöst träningspass blev det:P men så är det ibland. Tog en vattenmassage på det innan vi tog en fika i solen. Väl hemma har jag inte gjort mycket vettigt.
 
 
 
Imorgon är det fredag och jag ska spendera dagen med att träna vid lunch och sen ska jag försöka hitta en present till Andreas systerdotter som har fyllt 16, vad önskar man sig då??!!
 
 
Imprgonnatt jobbar jag så ska väl hinna med enpowernap där under dagen med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0