Längtan...

Hejsan alla!

Nu var det ett par dagar sedan sist. Har helt enkelt haft så himla mycket att göra så inte hunnit skriva, inte ens på vägen till jobb:P Denna veckan har jag snittat på 5 timmars sömn per natt och så lär det bli följande vecka med.
I dag jobbade jag min 6:e dag i rad, två dagars jobb kvar innan 1 dag ledigt.

Jobbade frukost idag så slutade 15.00. Direkt när jag kom hem så började jag storstäda...så nu är här rent och fint...gött att börja nästa vecka med ett rent hem ju!

Asså jag har ett sånt pirr i hela kroppen. Jag längtar som bara den till min semester. Jag tror att det kommer bli den bästa semestern i mitt liv! 4 veckor av avkoppling och massa roligheter. Ni kanske vill höra om mina planer?

Turkiet, Åhus, Köpenhamn, Malmö, Åsa, Hönö! Mycket sol, mycket bad, mycket god mat, mycket shopping och mycket häng med fina vänner och familj. Det kan ju inte bli annat än helt lovely!

SNÄLLA VECKA 29 KOM FORT!

Men innan vecka 29 är det 4 veckor av jobb kvar. 21 arbetspass kvar. 21 pass på donken i flottig miljö och omålade naglar. Men inte bara jobb, jag ska hinna med en himla massa träning, häng med fina vänner, midsommarfirande och en kent konsert (vad har jag gett mig in på?)

Så med det sagt säger jag adjö till vecka 24 och välkommnar vecka 25 med ett leende på läpparna.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0