Fredag

Sitter på sportlife backaplan och väntar på att klockan skall gå. Om 20 min ska jag träna ett pass här.

Annars idag känns det som att jag har mitt hjärta utanför kroppen, jag gillar inte att vara ledig för då har jag tid att tänka, reflektera över mitt liv och analysera alla snedsteg och misstag.

Fyfan för livet! Haha

Om man ser bortom mina känslor så mår jag bra helt fysiskt. Kroppen känns stark och redo för 4 dagars jobb!

Just nu, eller de senaste 2 dagarna har jag helt snöat in på Rasmus seebach igen efter ett litet uppehåll. Jag älskar verkligen hans musik. Jag vet inte men jag känner mig lite mer hemma när jag lyssnar på honom. Jag förstår så mycket àv det han säger så det är ju kul.

Just nu vill jag så gärna flytta ifrån denna stad och ner till sydligare breddgrader med närmare till min favorit stad Köpenhamn. Närhet till alla människr i mitt liv som betyder mest och en chans att bearbeta all den skit jag flyttade ifrån för jag inte orkade hantera.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0