Dagen som gått

Hej hej! 
 
Sitter hemma i soffan och njuter av en gof frusen smothie:)
 
Jag har nämligen investerat i en ny blender, och denna nya kan krossa is! Så jävla gött! 
 
Dagens smothie består av is, vatten och frusna blandade bär bl.a havstorn, björnbär och hallon:)
 
 
 
Annars denna dag sjagar jag jobbat, varit på systemet, handlat inför imorgon samt gjort grillspett och fixar det viktigaste inför imorgon, det vill säga mig själv:P
 
 
 
Nu ska jag chilla lite innan det blir sängen för mig. Imorgon jobbar jag frukost igen innan ett hejdundrande midsommarfirande sätter igång:)
 
Sista saken att fundera på blir vad jag ska ha på mig imorgon! Utomhus är det som gäller så hoppas på fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0