6 juni

Godmorgon!

Tänk vad tiden går snabbt! Igår va det exakt fyra år sedan jag tog studenten! Helt sjukt!

Imorgon är det sista skoldagen denna terminen, men idag är det den 6:e juni- Sveriges nationaldag, en röd dag så de flesta är lediga men jag skall jobba! Men inte är jag ledsen för det. Röd dag som infaller på en vardag innebär dubbelt betalt för en sådan som mig, inte illa alls faktiskt. så jobb 9-18 gäller idag!

Vad händer annars idag då? inte alls mycket faktiskt. Jag skall skriva klart min tenta, tentan som jag i princip var klar med i förrgår men som jag inte kände mig nöjd med så började på en ny skrivning igår... den nya skrivningen är definitivt inte klar, långt ifrån så den skall jag arbeta färdigt med idag när jag kommer hem.

Annars lär det väl inte hända så mycket mer idag.

Har skrivit en Todo lista (arbetsskadad?) till min man så han har saker att hitta på idag...typ såna roliga saker som att städa på balkongen, rensa i skafferiet och ringa försäkringsbolaget...hihi tror dock inte han uppskattar den listan lika mycket som jag:P

Nä nu är frukosten uppäten och det är väl dags för mig att göra mig färdig så jag hinner mer bussen.

Ha det så bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0