Shopping

Nu har jag shoppat färdigt för idag. Blev en hel del fynd! Har under en timmes tid hunnit med att hitta så mycket fina saker! Vad sägs om en väldigt fin klassisk svart klänning från Filippa K som har kostat 1500kr? Den blev min för 450kr. Foundation, samma som jag alltid har för 50kr istället för 149kr. Kläder till finaste Lovisa, kan inte låta bli att handla bebiskläder, speciellt inte när de finns på rea. Sen köpte jag ett smyckes fat med som jag skall ha i sovrummet. Bilder får ni se när jag har fotat allt! Nu blir det hem till Åsa igen så fort grabbarna är färdiga med träningen. Där blir det makrill och nypotatis tydligen. Undra hur det kommer gå? Jag har aldrig ätit makrill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0