Livet

Tänk vad livet kan vända upp och ner på endast några sekunder. och tänk vad en bra vän kan få en att må underbart, om det så enbart är för några timmar bara genom att finnas där.
 
Tack Hanna (och din fina kusin)  för att du förgyllde min kväll. Jag behövde verkligen få tankarna på annat idag. 
 
Nu är det dock dags att snart gå och lägga sig, om 9 timmar börjar jag jobba igen....3 pass kvar innan en välbehövd semester...en semester som säkert kommer bli helt jävla värdelös men endå semester. Inga tider att passa och inga måsten, dock en ångest som heter duga över livet...TACK SOM FAN FÖR DET!
 
Den här jävla skit stan har fan inte gett mig någon som helst jävla flyt i livet! Jag hatar allt med denna staden just nu! 
 
Nu ska jag halsa mitt glas vin och seda borsta tänderna...Natti natti!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg fullast.se bild haha, tack för att du finns och är totalt awesome och för go middag och världens bästa sällskap <3 älskar dig !

2012-07-13 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0