Livet upp och ner

Livet vänds upp och ner, upp och ner går man sen med näsan i marken och undrar när allt skall vända igen. Livet har inte vänts tillbaka men däremot har jag hittat så mycket dyrbarheter i detta kaos som jag inte vill släppa. En livsglädje hos mannen jag älskar som jag inte sett på över 1 år. Ett ständigt leende på läpparna och glimten i ögonen. Kärleksfulla ord som haglar genom luften. En vilja av stål och drömmar om stort, överdådligt och maffigt. Drömmar är bra och driver en framåt. Besluten var riktigt, tajmingen fel (men hade det någonsin varit rätt?) oavsett vad, står jag alltid vid min älskades sida. Skäller och tjatar (för en god tanke), lyssnar och stöttar för att vi tillsammans ska vända tillbaka livet med dessa små dyrbarheter i behåll. Livet är oslagbart, underbart och vårt. Vårt att leva, vårt att dela och vårt att vårda ömt. Du och jag, jag och du, vi tillsammans, här och nu, idag, imorgon och föralltid. Andreas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0