After work

Är påväg hem från jobb. Om 8 timmar börjar jag jobba igen, lite segt. Jag mår skit rent ut sagt. Jag som har längtat och längtat efter semester detta året vill inte ha semester längre. Känns inte som det är någon id'e. Jag behöver jobba, tjäna pengar! Samtidigt vill jag bara fly, fly till en annan värld där alla mina problem har försvunnit och jag kan få vara lycklig. För det där med lycka har varit en bristvara i mitt liv allt för länge nu. Det är precis som att jag går på en stege och varje gång jag känner toppen så ramlar jag ner och måste klättra om igen. Just nu känns det som att jag är under marken, så långt ner är jag. I januari kommer en ny start i mitt liv, då ska jag fan se till och vara lycklig varje dag! Inget mer halvdant och halvhjärtat! Jag ska fan leva fullt ut då! Ett halvår kvar av ovisshet och slit i skolan och på McDonalds sen skiter jag i detta. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0