woop woop

Jävlar vilken underbar morgon detta blev!

Hanna kom över lagom till frukost och vi käkade en massa gott! Färska hallon och blåbär, ägg och mackor med massa gott. Kaffe och juice till det såklart:D

Mat är verkligen livet!

I går efter jag jobbat köpte jag en jeansjacka! jag är typ kär i den! Har aldrig haft någon innan och har aldrig sett mig själv som någon jeansjacka tjej men denna var så himla fin och jag bara älskar dragkedjorna vid armarna.

Förutom frukost och massa skitsnack med Hanna har jag hunnit med att tvätta några tvättar..Tvättade bland annat min paljett klänning, ska prova den imorgon och se om jag på något sätt kan vika upp den och använda den som tröja på söndagens festligheter.

Men i alla fall, om drygt en timme skall jag åka till jobb. Jag jobbar bara 5 timmar idag men det räcker!

Imorgon står det mycket på schemat som jag är väldigt taggad för. Bland annat skall jag träna Zumba och träffa min blivande PT. Dessutom skall jag jobba natt imorgon! Är så jävla taggad inför det! Har nämligen inte jobbat natt på flera månader och så är det dessutom lönehelg vilket innebär att det kommer vara MYCKET att göra! SÅ JÄVLA ROLIGT:D

Men nu står det lunch på schemat:) hörs sen:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0