Vilken underbar förmiddag

Shit alltså vilken upplevelse! Jag har bott i Göteborg i snart 3 år men aldrig riktigt upplevt staden, denna vecka har jag verkligen fått uppleva en helt underbar stadsdel, nämligen Haga.

Jag har lärt mig så mycket och verkligen insuppat miljön. En sådan vacker stadsdel med så mycket historia!

Idag tog vi oss iallafall upp till Skansen kronan och den utsikten där var alldeles magisk!

Den utsikten tillsammans med trevligt sällskap och helt underbart väder, iskallt men soligt:) gjorde min förmiddag så himla bra!!!!


Nu är jag ute på hönö och väntar på bussen ner till klåva. Börjar inte jobba förrän 13.30 men ska försöka äta någon lunch nu först:)

Bjuder på lite bilder jag tagit idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0