Vilken bra dag!

Vilken bra dag detta har varit! Började dagen med en sovmorgon. Käkade sedan frukost, en sån god och stor frukost!
Efter det åkte jag till sportlife och tränade Zumba:D DET VAR SÅ HIMLA KUL!

Väl hemma käkade jag lunch och såg att nya avsnitt av unga mödrar fanns ute på nätet! TOTAL LYCKA!
så spenderade eftermiddagen med att tvätta,städa och kolla på unga mödrar:D

Skall alldelles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning inför ikväll. Då kanske ni undrar vad det är som händer ikväll...och jag kan berätta att jag faktiskt inte har en blekaste anning. Var meningen att jag och hjärtat skulle ut och äta och sedan bio, lite kvalitets tid med tanke på att det är min jobbhelg:( men just nu vet jag inte hur det blir. Andreas var nämligen sjuk igår men är på jobb idag...fast han inte är helt återställd så får se hur han mår när han kommer hem. Men jag vill va snygg endå:D är det fredag så är det:D

På tal om det där jag skrev innan om att det har varit en tuff, jobbig vecka så är anledningen till det sSKOLAN! har varit sista veckan på denna LAU 2 med två tentor att lämna in och en rdovisning. Släng sen på några pass på donken samt ett orande mail från en lärare. Tentorna är iallafall inlämnade, redovisningen gick bra, jobbade mina pass och så visade det sig att mailet från min lärare var inte avsett för mig utan för en annan Louise..peuw!

Igår började jag även min nya kurs och det verkar som detta kommer bli en riktigt rolig och givande vår!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0