Träning avklarad

Jag klarade av dagens träning, det var kul och jag gick ut därifrån med 10 gånger mer energi än vad jag hade när jag kom dit.

Nu har jag duschat och ätit lunch. Blev kassler med fullkornsris idag. Väldigt lätt och väldigt smarrigt.

Alldelles strax skall jag åka till skolan och ha en genomgång av den gestaltning vi skall ha på måndag. Efter det Blir det en runda på stan och sedan hem här. Skulle egentligen hem till Hanna och dricka massa vin, men på grund av min förkylning bestämde vi oss för att vara här hemma i stället. Jag skall bjuda på mat och vi ska DELA på en flaska istället för att dricka två var:P

Blir nog riktigt mysigt och trevligt:D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gjort om i lägenheten?

2012-01-10 @ 19:02:16
URL: http://sbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0