tentaplugg del 2

Klockan är nu 14.30...jag har suttit vid denna jävla dator i över 3 timmar och inte presterat ett jävla skit! Jag raderade allt jag skrivit innan jul då jag ansåg att det sög och har nu börjat om från början. Jag har skrivit 1 sida ungefär men vad är det i det stora hela då jag egentligen bara hade 1 sida kvar innan men nu har istället 2-4 sidor kvar. OJ oj oj...kommer bli en lång kväll och en lååång dag imorgon.

Jag skall ge detta en halvtimme till innan jag ger mig ut på en uppfriskande promenad runt området och sen ner till affären. Jag behöver handla lite mat att äta innan träningen ikväll samt fylla på med frukost saker osv.

Imorgon SKA jag åka till skolan och sitta där för att plugga...att sitta här funkar inte och imorgon måste jag bli färdig för sen jobbar fredag, lördag, söndag låååånga pass och på måndag kl 9.00 är det inlämning av skiten.

Känner mig lika groggy som på bilden nedan...jag behöver energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0