Tenta skrivning

Vart skall jag börja? Jag har inte åkt till skolan idag. Timmarna efter att Andreas har åkt till jobb och jag somnar om är de bästa på hela dagen, jag kan bara inte gå upp!

Iallafall sitter jag nu och kollar på föreläsningar på webben. Försöker bilda mig en uppfattning och hitta lite material som jag kan använda mig av i min tenta. Det går inget bra:(

Det som gör mig förbannad är att jag anser att kurslitteraturen vi har haft denna kursen är alldeles för vag för att det skall bli något bra av det hela.

jaja sånt är livet...dags att göra något åt det hela och i allafall försöka beta av en eller två sidor.

Skriver jag 1 sida idag är jag nöjd, skriver jag två sidor så blir jag överlycklig! För då kan jag ägna dagen imorgon åt att finslipa det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0