Söndag

WOW vilken natt det blev. Kom ifrån jobb vid 06.40. Då var jag inte nöjd med hur matsalen såg ut...men med tanke på hur smokat med folk där var ända fram till 05.30 så gjorde jag mitt bästa. Det är den här jävla snön fels. Hade det inte varit snö hade det inte varit saltat och blött och då hade inte alla folk dragit in s¨mycket skit och golvet hade inte typ varit svart!

Jag var hemma lite efter 7 och var vaken ett tag, var helt speedad och inte alls trött. Vid 8 somnade jag och vaknade kl 1. Så 5 timmar sömn fick jag i alla fall. Gick upp och käkade frukost och efter det har jag bara tagit det lugnt... Tog en lång dusch, fixat håret och sminkat mig.

Skulle stryka den tröjan jag ska ha på mig ikväll... tog ner strykjärnet som nog inte blivit använt på över ett år. Det bara rann massa färgat vatten ur den... Hann precis få bort tröjan från strykbrädan innan allt vatten kommit på den. Måste typ va rost eller något. KUL! Så nu är tröjan helt skrynklig men så får det va!


Ska som sagt på personalfest ikväll så det ska bli kul, fast jag inte alls är taggad... är typ så opepp man kan bli. 10 timmars sömn på två dygn är inget jag är vann vid och inget min kropp uppskattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0