Sjuk

Feber, noll sömn, irriterad hals och fruktansvärt förkyld! så ser mitt liv ut just nu!

Jag som har så jävla mycket att göra!

På dagens schema står trots sjukdom

  • Opponering av arbete -check!
  • Läsa igenom 4 andra arbeten
  • Tvätta
  • packa
  • börja skriva tenta nr 2
  • osv osv osv


BAHHHH jag vill inte, orkar inte! Jag tog iallafall mitt förnuft till fånga och sjukanmälde mig från jobb. Jag kan inte jobba med feber, trots att jag vill. Kan inte gå där och smita ner alla andra.

Det jag är mest förbannad över är att jag faktist inte har tid att vara sjuk! Oavsett hur jag mår måste jag vara i skolan imorgon kl 8.00 ändå till 16.00. Sen efter det åker vi till Malmö. Hell NO att jag missar födelsedagskalaset där nere. Och sen måste andra tentan in på måndag samt gestaltningen göras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0