Jobb

Sitter i soffan och äter frukost. Jag har inte alls sovit bra i natt så jag är ganska seg och har en go träningsvärk på det.

Om ca 30 min åker jag till jobb, kul kul!
Annars händer väl ingenting speciellt idag, slutar inte förrän sent och börjar tidigt imorgon:)

Förresten fick jag hem en ny klänning från Nelly igår. Den var himla fin men verkligen ingen klänning jag kan ha på personalfesten nästa helg, klänningen kräver bara ben och en grym bränna. Så i veckan är prio ett att hitta något att ha på sig! Jag tror jag ska satsa på ryt par svarta byxor och en snygg glittrig tröja med grymt snygg urringning i ryggen. Typ så som min nyåraklänning ser ut, fast tröja istället. Till det ett par höga skor och massa smycken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0