Inge bra!

Vafan hände? Jag somnade på soffan igår en stund och när jag vaknade va jag helt död! Då snackar vi alltså huvudvärk deluxe, förkylning deluxe och halsont medium. Kul verkligen! Jag har inte tid att vara sjuk!

Detta tillstånd var kvar imorse då klockan ringde, fan! Jag drog täcket över huvudtaget och sov 2 timmar till. Fan fan fan! Nu är jag iallafall vaken och försöker få i mig lite frukost! Positivt är väl att den värsta huvudvärken är borta:) negativt är väl att allt annat skit är kvar!

På dagens schema står först träning MRL 11.30 ska bli sååå kul! Kommer förmodligen ångra mig efteråt, träning är
Inget man skall hålla på med när man mår dåligt men vafan!

Efter det blir det skola till 16.

Ikväll va det meningen att jag och Hanna skulle ha vin kväll men jag får se hur jag mår, kanske borde överväga att göra vin kvällen till en lugn kaffe kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0