Huvudvärk

Dagen har varit lååång och smärtsam. Usch och fyyy för detta granskningsseminariumet! Fick inte ens reda på om man var godkänd eller inte, ingen fick det! Palla gå och vänta på resultatet i två veckor nu! TVÅ smärtsamma veckor!!!!


Sitter hemma och slörpar kaffe nu i hopp om att kaffet skall bota min huvudvärk.

Va förresten inne på Zara en snabbis o kollade lite. Hittade skorna to die for! (nja kanske inte riktigt men de var snygga och prisvärda).givetvis fanns de inte i min storlek! Så kan det gå!

Har precis packat väskan också så nu väntar jag bara på att Andreas skall komma hem. Blir en snabb visit ner till Malmö! Malte fyller ju år:) min lilla prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0