Tisdag

Godmorgon tisdag!
Sitter i sängen och väntar på att tiden skall gå, är färdig tidigt idag:S

Dagens planer består av skola och jobb:)

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, är inte alls pepp på någonting. Kan ha att göra med att jag inte blev färdig med ett arbete igår som skulle lämnats in då, jag åkte nämligen och jobbade istället, samma idag, jag skulle varit ledig och hunnit fixa med både det ena och det andra men istället tackade jag ja till att jobba, har så svårt att säga nej:( men jag behöver cash!

Imorgon är jag ledig i allafall så då SKA jag bli färdig med arbetet och jag SKA hinna läsa ikapp lite till skolan sen ska jag ju träna med min PT också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0