sovmorgon

Vafan! Va uppe tidigt tidigt imorse för att vaktmästaren skulle kolla på vår spis, efter två minuter konstaterades att vi ska få en ny spis WOHO! Med glädjande besked gick jag och la mig i sängen, trodde aldrig jag skulle somna men det gjorde jag, och vaknade nu:S vilket innebar att jag nu missat skolan idag, hej komplettering!

 

Mohahaha som det kan gå! Nu några timmar efter jag vaknat känns tanken på komplettering inte så illa, min kropp är utvilad och jag har kommit halvvägs på en uppgift som skall vara inlämnad på måndag!

Dessutom kunde jag äta en väldigt god frukost och njuta av att bara vara! Alldeles strax skall jag slänga in en tvätt och äta något litet innan jag drar och tränar med min PT! Jag är så taggad!!!

 

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0