Måndag!

Då var måndagen här och snart över. Tiden går så himla snabbt!

Helgen var så himla bra:) I lördags va det som sagt kalas och det var himla mysigt. Sen jobbade jag natten och fick gå hem tidigare:D Inget att göra så Andreas kom och hämtade mig halv fyra på morgonen! hehe han är ganska bra den där Andreas ibland.

Söndag sov vi länge och sedan åkte vi och storhandlade så nu har vi fyllt frys och kyl med massa mat. Var även på Hornbach och köpte olja till vårt bord så nu är det äntligen inoljat! På kvällen kom Hanna och käkade massa god mat och drack några flaskor vin:) Det va vi båda värda efter att båda hade jobbat helgen.

I dag var det ju dags för skolan igen och när jag kom hem hade hanna varit här och storstädat! så jävla gött!!!! Jag lagade sedan mat till oss och sen åkte vi och tränade:) Kunde inte börjat veckan på ett bättre sätt!

I morgon är det tisdag och jag har skola som vanligt:) efter skolan blir det träning och sen ska jag hem till Carina och dricka vin:) Längesen vi sågs så det ska bli kul:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0