Lördag

Efter en helt grym jobbdag och då menar jag verkligen grym! Det vill säga att det var fullt upp från det att jag kom till jag gick, folk ut till dörrarna, glada människor, sura människor, barn till tusen och 10 medarbetare på golvet. WOHO va kul det va! Så sitter ja nu på en parkbänk och lappar sol. Sol sol SOL! Underbara sol!

Väntar nämligen på mamma som är ute i Göteborg och roar sig. Vi ska handla inför en riktig tjejkvällen ikväll. Mamma ska laga massa god mat! Och jag ska ligga och lata mig, precis så det ska va! Melodifestivalen ska vi ju såklart titta på! Vi borde haft champagne! Men vit vin får duga!:)

Jag är så lycklig!!! Ikväll ska jag förresten skita i allt vad GI heter, jag ska äta både ris och choklad kaka, mamma är ju här och det måste firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0