Jag och bollen

Första saken på dagens todo lista kan jag nu pricka av TRÄNING.

Jag körde 20 min cykel som uppvärmning, styrka (mage,rygg) ca 40 min. Där ingick några sjuka övningar med boll, både hård tung boll och mjuk stor boll:) och sen avslutade jag med 16 min på löpbandet där jag kollade på tv för att se vad vår nya prinsessa skall heta!

Estelle Silvia Eva Mary:)


För att komma tillbaka till min dag så ligger jag ca 30 min efter i min planering men det är bara till att gasa på:D

Jag är sååå taggad på livet idag:) att jag har jobb helg framför mig som
Dessutom är lönehelg kan inte röra mig någonstans!

Min älskade mamma kommer ju och jag är glad och lycklig för alla de fina människorna som finns i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0