Helg

Träning avklarad och jag måste ju erkänna att jag kände mig helt lost då jag inte kunde stegen. Nya danser nya låtar. Men kul!!

Kom hem och käkade lunch. Grillad kyckling med coleslaw, snabbt, gott och enkelt!

Tog en dusch och åkte sen in till stan för att möta upp en klasskamrat som är väldigt snäll och låter mig låna en bok vi skall ha läst till på måndag:) tackar tackar!

Nu är jag påväg hem igen och känner mig lite smått stressad! Ska hinna packa, plocka undan, fixa naglarna och annat smått och gott innan vi åker om några timmar! Blir att ta på sig donken inställningen och bli en robot så hinner jag nog klart!

Btw jag har inte jobbat på hela denna veckan, börjar få sån himla abstinens!!! Måste tjäna pengar!!.
Förhoppningsvis får jag jobba något nästa vecka men fram tills dess skal jag njuta av en helg i Malmö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0