Glädjande besked!

Ohhh jag är så glad! Ett första bevis har jag fått på att träningen ger resultat! Imorse provade jag en klänning som jag hade för två år sen. Jag har fått på mig den hela tiden (med hjälp av andra) men inte kunnat andas i den. Idag tog jag på mig den själv utan hjälp och jag kunde andas utan problem! Jag kunde spänna ut magen utan risk för att klänningen skulle spricka!!!! Så jävla härligt!!!!


Till något annat nu! Jag sitter här och äter frukost nu, när jag har fått ber mig allt ska jag åka och träna. Jag körde ett så bra pass igår så jag hoppas på samma sak idag:) efter träningen skall jag storhandla...eller i alla fall handla så mycket jag klarar av att ta själv. När jag kommer hem igen ska denna lägenheten dammsugas och golv ska torkas! Mamma kommer nämligen hit idag!!!!

När det är färdigt är det plugg som gäller, har en uppgift som skall lämnas in på många kväll, har skrivit drygt 1 sida, så 3 sidor kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0