Dag4

Hemma från skolan nu, plockat undan från gårdagens roligheter och ligger nu i soffan.

Min kropp är mör och värker från veckans träning. Skulle egentligen tränat activio idag 17.00 men nu får jag helt plötsligt inte träna på exclusive längre! Jävla skit! Hoppas på att Andreas orkar träna med mig ikväll för då åker vi förmodligen till almedal:) annars blir det ingen träning idag, fast det kanske inte gör något när jag faktiskt skall träna Zumba imorgon:)

Gårkvällen var riktigt riktigt jobbig. Att se alla andra dricka läsk och dricka vin och äta tacos bröd då ville jag sjunka under jorden! Var bara till att bita ihop och sitta där med mitt glas vatten:(

Nu ligger jag i alla fall i soffan och kollar på vänner:) i hörnet av bilden syns de fina blommorna jag fick av Andreas på alla hjärtans dag... Ibland kan han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0