Dag 10

Vilken bra dag, vilken trevlig dag, vilken kanonas dag!

Började dagen med 3 timmars skola med världens bästa historia lärare! Att han kan så himla mycket om allt och ingenting fascinerar mig. Att han dessutom lyckas fånga allas intresse med sina makalösa historier är för mig helt sanslöst bra! Om jag enbart lyckas bli en tiondel så pedagogisk som han och besitta en hundradel av den kunskap som han besitter så är jag nöjd!

Efter skolan åkte jag iväg till min praktik plats där jag blev överöst med kramar från alla eleverna! Man känner sig så himla omtyckt!

Efter intervjuer med både barn och lärare träffade jag Hanna och vi tog en fika och snackade om allt mellan himmel och jord! Så jävla bra är hon den där Hanna!

Efter två timmars skit snack gick jag till gymmet och körde ett himlans bra pass! Älskar att jag har fått lite ner jävla anama i mig, det ska göra ont, det ska kännas och svetten ska rinna!!!

Väl hemma lagade andreas mat!!!!!!!!! Say what???? Lax och grönsaker till mig och falukorv med makaroner till honom! Börjar kanske bli en riktig man han med snart?!


Kvällen spenderades i soffan i armarna på min kärlek! PERFEKT!!

Imorgon väntar hektisk dag men först några timmars sömn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0