Dag 1

Jahapp idag skulle mitt mer hälsosammare liv börja men inget matschema har jag fått än så känner mig inte alls motiverad.

Jag började dagen med att skita i frukost något jag har fått strikta regler i att inte göra, men kylskåpet var tomt.
Skolan gick bra iallafall och ja käkade en hyfsat nyttig lunch.

Nu är jag på väg tillbaka in mot stan för dagens träningspass, cykel activio och cxworks. Efter träningen får jag åka förbi Ica och handla på mig lite frukost till imorgon. Såg precis lite reklam där Ica kör erbjudande på mycket grönsaker och frukt. Pik kanske?! Bra för mig iallafall.

Hemma ikväll bjuds det på korv gryta ( inte alls nyttigt, men jag älskar korv). Tänkte köpa på mig massa färsk frukt och smaska på ikväll när söt suget kommer fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0