Söndag

Är påväg neråt nu. Eller egentligen är jag ganska stillastående på en bensinmack på hönö. Spolarvätskan är slut så den måste fyllas på innan det är dags att köra neråt.

Jag började dagen med att kolla julkalendern. Jag är så kär i den trots att Det enbart visats två avsnitt än.

Vi har spenderat dagen ute på hönö myst på skärgård i advent och ätit god lunch med Carolina.


Nu ska vi som sagt snart köra neråt. Så fort spolarvätskan är påfylld.

Veckan som kommer lär vara väldigt intensiv, men jag gillar det!

Kommer att behöva skriva mycket mycket samt jobba en del!

Målet är att bli klar med ramen för uppsatsen denna veckan och skicka in den för en första koll. Nästa vecka börjar Hanna jobba så då lär det inte finnas lika mycket tid längre så då hoppas vi på att vi kan små pilla lite bara.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0