Sandra

Sandra,min fina vän!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det din födelsedag!

Du om någon har varit min Bill när jag har varit din Bull. Du har varit en del av min familj på samma sätt som jag har varit en del av din.

Jag delar så många minnen med dig Sandra, både bra och dåliga, precis så som det ska vara när man varit vänner så länge jag kan minnas.

Vi har testat varandras gränser, gråtit och varit arga.

Vi har skrattat, delat glädje och varit varandras stöttepelare i svåra stunder.

Du är en sån vän som alla behöver. En sån vän som ställer upp och finns där, alltid!

Du är en av mina bästa vänner, du är en av de människor som jag räknar till min familj som jag inte delar blodsband med. Du är en av dem jag hade gått över eld och vatten för, som jag hade velat ta all smärta som du ibland kanske upplever.

Idag är vi båda vuxna, du på många sätt mer än mig. Du har barn, är sambo och förlovad. Det är en stort ansvar att vara mamma, ett ansvar som du hanterar på ett sjukt bra sätt. Jag är glad att jag får vara med och se din kärlek till Ida och se henne växa och bli stor.

Med denna lilla text vill jag bara förklara för dig vilken bra människa du är och hur lyckligt lottad jag är att få ha dig i mitt liv.

Jag önskar dig en underbar födelsedag med många presenter och mycket kärlek!

Kramar Louise


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbara vän! Tack för allt det fina som du har skrivit. Vi ses snart ! ;D

2012-12-26 @ 13:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0