Lycka

Idag är jag så lycklig! allt bara faller på plats!
 
Finns så mycket jag vill berätta och dela med mig till alla mina  tio dagliga läsare men jag måste lugna mig lite. Papper skall skrivas på innan jag kan avslöja allt det härliga som sker i mitt liv. De som står mig nära vet redan och det är det viktigaste. Kan väl bara konstatera att  blir ett grymt bra och omväxlande år.
 
Samtidigt som jag längtar som bara den till nästa år så är jag extremt stressad över dessa två veckor som är kvar till jul. Jag har så himla mycket att göra men jag kan inte komma igång. Det är mycket med sista uppsatsen till skolan, stressande att behöva köpa julklappar och stressande med jobb. Jag är en perfektionist när det kommer till presenter och julklappar så därför har jag svårt att bara köpa vad som helst. Presenter och julklappar skall vara personliga och genomtänkta, vilket det nog inte kommer att bli detta år. Billigt och lättköpt får det bli.
 
Till något annat nu... JAG SAKNAR MIN MAN SÅ HIMLA MYCKET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0