Torsdag

Dagen idag har varit såååå mysig. Började med att jag tränade en halvtimme på cykeln. Inte mycket men bättre än inget. Åt mega god frukost efter det och chilla lite. Vid 2 hämtade vi min solstråle till gudson på dagis. Oh Gud va lycklig jag blev när han sprang mot mig med världens leende och gav mig en stor kram när vi kom. Vi gick hem till My och åt mellanmål innan vi gick ut och lekte. Vi gungade och lekte i sandlådan. Efter ett tag började det tyvärr regna och vi fick gå in. Väl inne röjde vi på maltes rum. Verkligen alla leksaker drog vi ur lådorna och lekte med, precis så som det ska va! Lagade tacos till middag och sen lekte vi lite till innan My kom hem:) vid halv 8 åkte vi hemåt och här hemma har vi bara spelat yatzi med mamma och pappa. Imorgon är det fredag och jag ska till frisören. Läskigt, jävligt läskigt då jag funderar på en drastisk förändring:s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0