Snabb uppdatering

Sitter utanför Andreas nya jobb och väntar. Jajamen så är det för er som inte visste. Anledningen till att jag har mått dåligt och att utlandssemestern blev inställd var pga att min kära sambo sa upp sig från sitt jobb. Lite oväntat och min värld rasade. Men guuud så bra allting har blivit. Allting händer verkligen av en orsak och att Andreas sa upp sig var detta årets bästa händelse såhär i efterhand. För silken kille han har blivit. Det är som en stor tyngd har lyfts från hans axlar. Härligt!


Iallafall så börjar Andreas på ett nytt ställe på måndag så han är inne nu och hämtar kläder osv.

Planen annars för idag är att åka till Borås och shoppa kläder innan jag går på nattjobb denna helgen.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ni är bäst i hela världen <3

2012-08-18 @ 03:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0