Hemsk natt

Godmorgon alla!

Jag har sovit i 4 timmar. Kom hem halv 8. Jobbade 21-07 inatt. Folk ut till dörrarna, ny personal och 3 förvirrade gamla rävar som hade noll koll på läget. Typ så kan man beskriva min natt.

Efter denna natten har jag fått en sjuk respekt för det jobb som den fasta nattpersonalen och nattstädarna utför. Fy fan vilket slit och vilken stress!

Trots detta är jag faktiskt nöjd med det jobb vi utförde. Visst vi blev inte färdiga i tid men som vi kämpade och vi gjorde vårt bästa!

Idag börjar jag jobba 18.00. Fram tills dess ska jag sova lite till, eller kanske se en film? Chilla i alla fall.

Hoppas ni alla har det bra?

Puss och kram!

Förresten, för er som inte vet. Jag har klippt mig!! Trivs som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0