Torsdag

Redan torsdag och jag har varit vaken ett par timmar men inte fått något vettigt gjort. Tanken var att börja med hemtentan som ska in nästa vecka men jag fick ingen inspiration så skett totalt i det.

Istället är jag nu på väg till gymmet där ja tänkt köra ett grymt konditionspass innan jobb. Blev nämligen bara en PW igår och ingen löpning som jo tidigare sagt. Vi har för mkt att diskutera när vi träffas och det är ofta väldigt vilda diskussioner och det kan man inte ha samtidigt som man springer:P

Dessutom kunde jag inte hålla mig igår utan krängde en hel pringles själv! Patetiskt! O jag kan skylla på en jävla massa saker men jag tänker inte göra det utan bara erkänna att min självdisciplin suger hårt just nu!

Jag måste få ordning på mitt blodsocker nu!!!!


Men som sagt! Nu taggar vi för träning och koncentrerar oss på det:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha fan va dåliga vi är ibland! Gick lite bättre idag dock! POSITIV ENERGI, POSTIV ENERGIIII

2012-04-20 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0