Tisdag

Hej hej alla mina 10 läsare?!

Jag sitter just nu i min plugg hörna och kan strycka  bort ännu en uppgift i geografin:) Just nu ska jag börja skriva om en lärarintervju jag gjort i ämnet geografi, om jag bara kan hitta mina anteckningar någonstans! Jag är så himla slarvig!!!Tanken är i alla fall att jag skall hinna göra den intervjun färdig och klar innan jag käkar lunch och drar iväg till Partille! PT träning står nämligen på schemat idag!!! Jag är så himla taggad inför det! Jag behöver min PT för att få mig i fas igen!

Jag vill så gärna tappa några cm till på vissa ställen runt om på kroppen innan sommaren är här! Dessutom måste jag få bukt med mitt sockersug igen:(

Förutom mitt PT-pass skall jag även fixa lite andra saker idag. Däribland lite mer plugg och städ för att avsluta dagen med ännu ett träningspass tillsammans med Hanna.

Dags att sätta fart nu alltså! Kan inte ligga på latsidan längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0