Resultat

Trots det är min födelsedag har jag kört ett träningspass precis på mamma o pappas träningscykel följt av lite magövningar. Funderar på om jag ska lägga ut före bilder på min kropp och sedan visa er hur den ser ut nu och hur den har sett ut under tidens gång.

Jag vet dock inte än om jag skall göra det eller ej, har gjort det tidigare när jag var yngre men känner mig inte längre lika bekväm med det. Men det hade varit roligt för er att se och roligt för mig att gå tillbaka och se sen såååå jag skiter i att jag är äldre nu och borde hålla naket utanför detta men vafan det är bara en mage! Och väldigt hårt slit ligger bakom. Första bilden är från vecka 1 andra bilden är tagen i vecka 4 och den sista bilden är tagen idag:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är så stolt över dig!

2012-04-16 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0