Opepp

Förra inlägget skulle typ komma upp i söndags men ingenting har fungerat som det ska:(

Idag har jag grym träningsvärk från träningen igår, fattar inte hur?!!

Är i alla fall på väg till amundsön nu, vet inte riktigt var den ligger någonstans men ska träffa upp några klasskamrater så jag inte åker helt vilse:P väl på amundsön skall vi ha någon lektion i geografi:( ska jag berätta att regnet öser ner? Hur opepp jag är? Och hur stressig denna dag kommer bli???

Är nämligen så att kl 5 är det informationsmöte angående sista terminen:D WOHO! Snart är allt plugg över!

Vi sluta i alla fall kl3 och det tar dryga timmen hem, sen måste jag hinna äta och packa väskan och då hinna befinna mig på handels till kl 5. Efter informationsmötet är det träning som gäller. Så ser min dag ut:)

Opepp opepp opepp!

Nu står även bussen still på bron in til stan! Gah min vanliga tur! Missar jag min andra buss är det kört!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0