Min födelsedagskväll

Hallå i stugan!

Tänkte berätta lite om kvällen igår! Hade det så himla mysigt!

Vid halv 10 åkte vi till ICE där min bästa killkompis Lennie jobbar! Han slutade 10 så vi satt där och väntade på honom, fick en så himla fin födelsedags drink av honom med tomtebloss och allt:D

Vid 10 dök Malin upp och vi spenderade kvällen med att snacka skit, äta nachos och dricka sjukt goda drinkar! Vid 2 drog vi hem då tanken var att vi skulle åkt på äventyr idag med mamma och pappa. Dock var klockan över 1 när vi vaknade!!! Så det blev inställt. Dessutom snöade det! Istället har vi spenderat denna dagen med att spela spel. Mysigt! Snart blir det en av mina favorit rätter till middag och film mys med min bror!

För att summera det hela hade jag en helt underbar födelsedag med människor som betyder fruktansvärt mycket för mig, men som jag träffar alldeles för sällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0