Min födelsedag

Tydligen fyller jag år i dag. Dock känner jag mig inte alls pepp för att fira födelsedag. Mitt huvud värker, min fot gör ont och jag snuvar.

Bara tanken på att dra på sig en snygg outfit för att slå klackarna i taket känns inget roligt alls.

Meeeen det är många timmar tills kvällen är kommen så vi får se vad som sker med party planerna. Dock är det säkert att jag ska spendera kvällen med min kärlek och god mat följt av häng med fina vänner!

Dagen däremot får vi se vad som händer. Andreas lär inte dyka upp förrän sen eftermiddag så jag har ett par timmar att slå död på. Funderar på en löprunda idag igen, men foten gör mig tveksam. En PW ska jag klara av i alla fall!

En powernap skulle också sitta fint sen fram mot lunch:)

Hoppas ni alla får en fin fin långfredag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0