Måndag!

Väckt av chefen idag! blev lite nervös och trodde att jag glömt att jag sagt jag kunnat börja tidigare eller något sådant idag. Tur så va det inte så men blev tillfrågad om jag kunde börja tidigare...Så nu börjar jag kl 11 istället för kl 17...vilket innebär att jag idag skall jobba 11-22 blir nog hur kul som helst!

Så dagens planer får jag ställa in...så ingen träning och inget plugg på biblioteket innan jobb. Däremot sitter jag nu i vårt kök på de skönaste stolarna någonsin och har precis plöjt igenom alla Historia uppgifter! WOHO! 4 uppgifter färdiga och redo att lämnas in! 4 geografi uppgifter kvar då alltså och 1 hemtenta att göra färdigt på ett par dagar! Men jag har en plan!Så nu gäller det att följa den bara:)



Annars så känns det skönt att det är måndag idag, jag är utvilad och verkligen redo att ta mig an denna vecka!

Denna vecka är även anti socker veckan! har gått uruselt med allt vad träning och socker sedan jag kom hem från malmö så nu är det dags att ta tag i det innan det går för långt.

Mitt mål är att försöka hålla mig utan godis, läsk och chips fram till och med midsommar. Alkoholen ska jag dra ner på helt fram till och med den 5 maj:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0